Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
01

Interaktiiviset virtuaalikierrokset ovat liiketoiminta- ja asiakaskokemusten tulevaisuus. Ei enää perinteisiä valokuvia, joiden avulla pyritään luomaan mielikuvia. Mitä jos jätetään mielikuvien luominen vähemmälle ja näytetään tilat sellaisena, kun ne ovat? Meidän…

02

Mikä on liidi?Liidillä tarkoitetaan useimmin myynnillistä yhteydenottoa, eli potentiaalista asiakasta, joka on jättänyt yhteystietonsa yritykselle. Liidejä ovat myös esimerkiksi tarjouspyynnöt, asiakastapaamiset ja työhakemukset. Sinulle räätälöity liidi-palveluOlemme myynnin kasvuun erikoistunut yritys…

03

Missä kanavassa, kuinka paljon, miten ja miksi? Nämä ovat kysymyksiä mihin me annamme vastauksen sinulle. Autamme sinua suunnittelemaan ja rakentamaan strategisen markkinoinnin verkkokaupallesi. Mainostaminen on kannattavaa ja tärkeää, mutta hakuammunta…

04

Nykypäivänä yritykset eivät erottaudu internetin loputtomasta tarjonnasta pelkästään hyvillä tuotteella ja mainonnan tuomalla näkyvyydellä. Yritykset tarvitsevat niiden tavoitteita ja strategiaa tukevan brändin, joka on uniikki, selkeä ja kuvastaa yrityksen identiteettiä.…

05

Vakuuta asiakkaasi verkkokaupalla Olet itsekin saattanut tilata verkosta jonkin tuotteen tai palvelun jonka jälkeen olet voinut positiivisesti totea ‘’ olipa kätevää ja helppoa’’. Tästä voimme kiittää teknologiaa ja digitalisaatiota, mutta…

06

Verkkokauppa ja helppo ostaminen on nyky-aikaa. Digitalisaatio on mahdollistanut helpot ostoprosessit verkosta joten mikäli sinun tuotteesi eivät vielä löydy verkkokaupasta niin voit olla varma että kilpailijasi tuotteet löytyvät.  Nykypäivän yhteiskunnassa…

07

Mauris eu nisi eget nisi imperdiet vestibulum. Nunc sodales vehicula risus. Suspendisse id mauris sodales, blandit tortor eu, sodales justo. Morbi tincidunt, ante vel suscipit volutpat, turpis enim volutpSectetur adipiscing…

08

Jos yrityksellä ei ole tänä päivänä kotisivuja, niin herää kysymys, onko yritystä edes olemassa? Jokainen liiketoiminta ei houkuta asiakkaitaan kotisivujen kautta. Esimerkiksi rakennusyhtiöt toimivat pitkälti tarjouskilpailujen perusteella. Silti niilläkin pitää…