Skip to content Skip to sidebar Skip to footer


Jos yrityksellä ei ole tänä päivänä kotisivuja, niin herää kysymys, onko yritystä edes olemassa?


Jokainen liiketoiminta ei houkuta asiakkaitaan kotisivujen kautta. Esimerkiksi rakennusyhtiöt toimivat pitkälti tarjouskilpailujen perusteella. Silti niilläkin pitää olla käyntikortti ja kasvot nettimaailmassa.


Kotisivut ovat yrityksesi kasvot maailmalle. Informaation ja toiminnallisuuden lisäksi kotisivujesi tulee heijastaa sitä asiantuntemusta ja viestiä, jota yrityksesi pyrkii muutenkin kertomaan asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen.

Kotisivut ovat yrityksesi kasvot maailmalle

Kun verkkosivut palvelevat sinun yhteistyökumppaneitasi ja asiakkaitasi, helpottaa se myös sinun arkeasi ja voit keskittyä päivittäiseen toimintaan ja sen kehittämiseen.
Yhteistyökumppanisi kiittävät, kun tarvittavat tiedot löytyvät ilman puhelinsoittoja. Myös asiakkaasi kiittävät, kun löytävät haluamansa tiedon vaivattomasti ja myös ostaminen ja selailu on selkeää sekä vaivatonta.

Verkkosivun kuuluu palvella asiakkaitasi ja tukea liiketoimintaasi
Sivuvierailijoista on tullut vaativampia. Maailman parhaimmat yritykset ovat opettaneet asiakkaat odottamaan helppoa, intuitiivista ja aina saatavilla olevaa palvelua. He vertaavat yritystäsi maailman parhaimpiin, vaikka se ei kovin reilua olisikaan.

Ainakin puolet maailman ihmisistä on yhteydessä toisiinsa netin kautta ja valtaosalla aikuisista on taskussaan älypuhelin. Jos teet kuluttajakauppaa, niin todennäköistä on, että potentiaalinen asiakkaasi vierailee sivuillasi kännykän ruudulta käsin. Se asettaa tiettyjä vaatimuksia sivustosi toiminnallisuudelle ja designille.
Hyvät kotisivut eivät ole vain hyvän näköiset; niiden pitää tukea myös toiminnallisuudeltaan koko yrityksen liiketoimintaa. Voimme ylpeinä todeta kovien lukujen valossa, että meidän toteuttamamme kotisivut ovat nostaneet asiakkaidemme konversiomäärää keskimäärin yli 30 % vanhoihin kotisivuihin verrattuna!


Mobiiliversio sivustoista on myös hakukoneoptimoinnissa oleellinen osa ja se vaikuttaa löydettävyyteen Googlessa. Google ilmoitti jo 2016 muokkaavansa algoritmit siten että ne priorisoivat hakukoneessa mobiilioptimoituja verkkosivuja.


Ota yhteyttä, niin selvitetään yhdessä, millaiset kotisivut palvelisivat sinun yritystäsi parhaiten.